maanantai 17. maaliskuuta 2014

Jes, lukio ohi?

Nyt on selätetty kaikki yo-kokeet! Toivottavasti! Enkun pisteet ovat siinä rajalla, että pääsenkö läpi vai en, mutten siitä aio nyt kuitenkaan murehtia. (Yritän siis olla murehtimatta.) Nyt tän kauhean stressin täyteisen vuoden alun jälkeen pääsenkin perheen kanssa viettää aikaa pariks päivää Ikaalisten kylpylään keskiviikkona! Siellä mä aion kuopata mun ahdistuksen lukiota kohtaan ja ihan vaan nauttia ja olla rennosti. Mennään sinne myös huhtikuussa uudellee pariks päiväks lomailemaan, koska äipällä on siellä koulutus. Silloin aion napata sinne myös ihanan poikaystäväni, jos hän vaa mukaan haluaa. :)

Saas nähä mitä tää kevät ja vuosi tuo tullessaan. Ilmoittauduin VAKAVA-kokeen valmennuskurssillekin, koska se on kohtuu halpa täällä pienessä käpykylässä. Toivottavasti siis saan sen lakinkin, etten turhaan käy tuota kurssia ja hae yliopistoon. Ja tämä tyhmeliini meni ostamaan jopa äidinlyyranki, vaikka alunperin tiesinkin etten välttämättä oo sitä lakkia laittamassa päähäni keväällä. Noh, sen näkee sitte. Nyt aion ottaa iisisti, lomailla kylpylässä ja viikonloppuna rakkauteni tuleekin tänne ja meen ehkä sitten ensi viikoks sen luokse rentoutumaan. :)

Jos mun pitäisi kuvailla millaista mun elämä ois tasan vuoden päästä, niin se ois tämmöistä:
- ettisin yhteistä kämppää mulle ja poikaystävälle, koska se pääsee luultavasti silloin armeijasta. <3
- opiskelen jossain mieleistä alaa.
- oon onnellinen, enkä stressaa turhista
- annan aikaa poikaystävälle niin paljon kuin mahdollista
- oon mahdollisimman hyvä tyttöystävä, sisko, tytär...
- vietän aikaa uusienkin ystävien kanssa
- nautin elämästä!

Ei muuta kuin stressitöntä kevättä kaikille! :) (paitsi mulle)

<3:llä Jennukka

2 kommenttia:

  1. Samoilla fiiliksillä itekin! :D enkku meni vähän niiku penkin alle... Pääsispä iteki johonkin kylpylään! Nyt voi kyl relata onneks kaikel tapaa ja alottaa vihoin "elämisen" tän luku-urakan jälkeen! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha niinpä! Nyt ku osais vaan rentoutua kaiken tän yo-hässäkän jälkeen. :D Toisaalta mua pelottaa niin ku joutuu sinne toukokuulle oottaa, että pääseekö ees läpi. Mutta eiköhän viimeistään sitten tuolla kylpylässä osaa ees vähän rentoutua. :D
      Ei muutaku netistä varaamaan kylpylälomaa nii pääsee stressistä ;)

      Poista