keskiviikko 19. helmikuuta 2014

paljastus minusta



Oon aina ajatellut, että postaan nyt ja myös tulevaisuudessa anonyymina. Jotenkin paljon helpompaa? Ei tarvii pelätä, että kirjoittelee jotain salaista, mitä kaverit ei vielä saisi tietää jne. Mutta kuitenkin ajattelin, että lukijoiden on paljon helponpi samaistua postauksiini tietämällä minkä näköinen kaveri täällä blogin takana oikein kirjoittelee. :) Täältä ensimmäisestä postauksesta voittekin käydä katsomassa, mitä oon itestäni sinne jo vähän kirjoitellu. Ajattelin tässä postauksessa paljastaa kuvani itsestäni ja samalla kertoa vähän tän hetkisestä elämästäni ja muutenkin ylipäätänsä mun elämästä enemmän. :)

Tässä se nyt tulee: ensimmäinen kuva minusta.
(Sain juuri lisättyä kuvani tuohon blogin etusivulle, niin uudet lukijat näkevät siitä heti, millainen kirjoittaja täällä blogin takana on.)

Vihreät silmät ja punertava tukka :)

Tadaa, nyt se on sitten tehty, eikä paluuta ole. :D Tähän jatkoksi voisinkin laittaa muutaman kuvan mun lapsuudesta tähän asti. Yllättävän paljon oon muuttunut viime vuosien aikana.


Pienenä omistin ihanat luonnon korkkiruuvikiharat, nykyään minulla on yleensä ihan tikkusuorat hiukset. :/
4 vuotta sitten
Puhelin laatua. :/ Oltiin 2011 vuonna kattomassa Suomen Leijonia
vuonna 2012
vuonna 2013 Wanhojentansseista
Viime kesällä otettu kuva
Nykyään täällä on tämän näköinen abiturientti :)

Mutta nyt kerron vähän enemmän itsestäni. Käyn tällä hetkellä lukiota ja asun äitini luona uusioperheessä. Minulla on sisaruksia, sisarpuolia ja sijaissisaruksia niin paljon, etten koskaan muista ulkoa montako niitä on. Isäni ja äiti ovat siis eronneet. Oon todella eläinrakas persoona ja tykkäänki monenlaisista eläimistä! Iskän luona on tällä hetkellä heppa, pupuja ja kaks koiraa. Tänne äidin luokse otettiin viime keväänä kaksi pupun poikasta ja nyt ne ovat jo lisääntymässä. <3 (siitä lisää seuraavassa postauksessa)
Mä rakastan tosi paljon myös musiikkia. Musiikki on ollut mun elämässä niin kauan kuin muistan: laulan kuorossa, oon esiintyny pienestä asti sukulaisten ja seurakunnan juhlissa ja oon soittanu pianoa nyt 11 vuotta. Tää onkin viimeinen pianovuosi, koska sain musiikkiopiston tutkinnon suoritettua ennen joulua ja ensi vuonna olisi tarkoitus opiskella jossakin muualla paikkakunnalla.
Opiskelusta puheen ollen, meinaan yrittää hakea luokanopettajaksi, lastentarhanopettajaksi, restonomiksi ja terveydenhoitajaksi. Toi terveydenhoitaja on ihan se viimeisin vaihtoehto, mutta ihan vaihtoehto sinänsä kuitenkin. Ensiksi pitäisi jaksaa ahkerasti lukea näin lukulomalla noihin kirjoituksiin ja saada se lakki. Sitten toivonkin, että VAKAVA -koe onnistuu kuin myös soveltavuuskokeet ja pääsisin opiskelemaan unelmieni ammattia. Jos lakkia tai opiskelupaikkaa ei tule luokanopettajakoulutukseen, niin sitten toivon pääseväni tuohon restonomi -koulutukseen. Toivottavasti asiat olisivat selkiintyny syksyyn mennessä ja olisi se opiskelupaikka silloin. Vielä on vaikea sanoa, missä päin maailmaa tämä likka mennee vuoden päästä. :)
Mulle elämässä tärkeimpiä asioita on terveys, perhe ja ystävät. Oon oppinu arvostamaan terveyttä omien kokemuksieni kanssa. Oon itse puolikuuro, eli toisesta korvasta multa on poistettu kuuloluut eskarissa siellä silloin olevan hilsekasvaimen takia. Myös muutenkin olen elämäni aikana olen rampannut lääkärissä ja ties missä lääkäreillä niin monta kertaa, että välillä on meinannut epätoivo iskeä. 
Yksi ihanimmista asioista maailmassa, mitä mulle on tapahtunut on se, kun olen saanut aivan valtavan ihanan poikaystävän. Mulle ei voisi täydellisempää poikaystävää olla. Miten hän osaakaan lohduttaa ja sanoa aina juuri oikeat sanat oikeissa tilanteissa. Keväällä 2 vuotta pyörähtää meille täyteen ja musta tuntuu, että meillä on vielä 100 kertaa 2 vuotta edessä. <3
Tällä hetkellä mä painiskelen täällä lukiokirjojen kanssa ja epätoivoisesti yritän lukea ylppäreihin. Tää blogi vie kyllä aina voiton ylppäreihin lukemiselle, mutta minkäs sille mahtaa. :)

Tästä tuli tämmöinen kilometripostaus, mutta toivottavasti mun elämä valkeni teille edes hitusen verran. 
Ps. Postausehdotuksia otetaan vastaan!


<3:llä Jennukka


6 kommenttia:

  1. oii oot nätti! :) Ihana toi sun wanhojentanssien mekko! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljon! :) Ite tykkään kans hirmuisesti tuosta wanhojentanssimekosta<3 :)

      Poista
  2. Nää postaukset on aina ihan sika kivoja, missä on vanhoja kuvia :D Hauska nähä miten ihmiset muuttuu!
    Jään lukemaan, meethän myös lukemaan mun blogia:

    http://annakivikari.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh niinpä! Tosin harmikseni mun tikku on lainassa kaverilla, missä on kaikkia kuvia. Joten nyt löysin vaan näin vähän kuvia, mutta kyllä noistakin jo vähän näkee millainen oon ollu :D

      Käyn blogissasi. :)

      Poista
  3. Eksyin tänne ja sull on tosi kiva blogi! :)

    Ja kuten aina, olen hyvin laiska kommentoimaan, mutta noi puput on ihan supersöpöjä, toi sun wanhojen mekko on tosi kaunis ja sä olet kaunis ja näit postauksii on antoisaa lukea. Paljon onnea ylppäreihin, niihin lukeminen on ihan tuskaa xD Ite yritän epätoivosesti lukea kans pääsykokeisiin, mutt kaikki aika tuntuu menevän ihan muuhun ku ton kirjan kanssa paahtamiseen :D

    Tsemppiä kevääseen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kivasta kommentista! :) Joo noihin ylppäreihin lukeminen on täyttä tuskaa, niin aina tulis jotai muuta tekemistä mieleen ku pitäis alkaa lukea :D Mutta joo tsemppiä myös sulle pääsykokeisiin! :D

      Kiitos tsempeistä ja kiva kun eksyit tänne ja jaksoit kommentoida! :)

      Poista